POSTANOWIENIA OGÓLNE
§ 1
Niniejszy Regulamin Organizacyjny (zwany dalej „Regulaminem”) jest wewnętrznym aktem normatywnym opisującym podstawowe zasady działania, współpracy i strukturę organizacyjną Chrobry Głogów S.A. (zwaną dalej „Spółką”).
§ 2
Spółka jest zarejestrowana w Rejestrze Przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia- Fabrycznej we Wrocławiu IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000397069. Spółka jest oznaczona numerem statystycznym REGON 020094600 i numerem identyfikacyjnym NIP 693-206-15-52.
§ 3
Spółka działa na podstawie:
§ 4
Jedynym Akcjonariuszem Spółki jest Gmina Miejska Głogów.
§ 5
Przedmiot działania Spółki określa Statut Spółki.
§ 6
Relacje pomiędzy wszystkimi osobami zatrudnionymi w Spółce są oparte na nadrzędnej zasadzie zgodnej współpracy, zmierzającej do realizacji postawionych zadań i celów.
ORGANY SPÓŁKI
§ 7
Organami Spółki są:
Organy Spółki podejmują decyzje w ramach posiadanych kompetencji, zgodnie z przepisami prawa.
Walne Zgromadzenie
§ 8
Rada Nadzorcza
§ 9
Zarząd Spółki
§ 10
§ 11
ZASADY DZIAŁANIA SPÓŁKI
Wydawanie wewnętrznych aktów normatywnych
§ 12
Wewnętrznymi aktami normatywnymi Spółki są:
§ 13
Projekty dokumentów wymienionych w §12 pkt 3 i 4 opracowuje właściwa merytorycznie komórka organizacyjna Spółki. W przypadku regulowania zagadnień należących do kompetencji kilku komórek, projekt aktu normatywnego opracowuje komórka najbardziej kompetencyjnie zainteresowana danym zagadnieniem lub wskazana przez Prezesa Zarządu. Komórka ta, uzgadnia projekt ze wszystkimi zainteresowanymi komórkami i osobami, a w przypadku, kiedy sprawa wymaga opinii prawnej, projekt przedkłada się radcy prawnemu obsługującemu Spółkę. Uzgodnione projekty dokumentów przedkłada się Prezesowi Zarządu.
Komunikacja z podmiotami zewnętrznymi
§ 14
Podpisywanie pism służbowych
§ 15
Obsługa prawna Spółki
§ 16
Outsourcing usług
§ 17
Uprawnienia, obowiązki i odpowiedzialność
§ 18
Zarząd Spółki odpowiada za całokształt spraw Spółki, w tym właściwą organizację pracy podległych komórek organizacyjnych oraz terminową realizację zadań.
§ 19
Znajomość zasad funkcjonowania i organizacji Spółki oraz stałe ich przestrzeganie jest podstawowym obowiązkiem każdego pracownika Spółki.
§ 20
§ 21
§ 22
Kierownik komórki organizacyjnej, w której nie występuje stanowisko zastępcy kierownika, na czas swojej nieobecności wnioskuje o powołanie osoby go zastępującej podczas nieobecności. Decyzję o osobie zastępującej kierownika podejmuje Prezes Zarządu.
§ 23
Do ogólnych obowiązków każdej osoby zatrudnionej w Spółce należy:
STRUKTURA ORGANIZACYJNA
§ 24
§ 25
PRZEDMIOTOWY ZAKRES DZIAŁANIA KOMÓREK ORGANIZACYJNYCH i KIEROWNICTWA
§ 26
Strukturę organizacyjną Spółki przedstawia Schemat organizacyjny stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
§ 27
Komórkom organizacyjnym Spółki przypisane są zakresy działania. Kierownik komórki organizacyjnej odpowiada za całokształt funkcjonowania komórki.
§ 28
Komórki organizacyjne
(wg kolejności prezentowanej w schemacie organizacyjnym)
Sekretariat
Podlega Prezesowi Zarządu.
Zakres działania:
Dział Księgowości - Główny księgowy
Specjalista ds. kontrolingu (samodzielne stanowisko)
Dział Techniczny - Kierownik ds. technicznych
Podlega Prezesowi Zarządu
Dział Utrzymania Obiektów - Kierownik Działu Utrzymania Obiektów
Podlega Kierownikowi ds. technicznych
Dział Basenów – Kierownik Działu Basenów
Centrum Rehabilitacji - Koordynator
Specjalista ds. kadr i płac (samodzielne stanowisko)
Specjalista ds. organizacji imprez (samodzielne stanowisko)
Specjaliści ds. marketingu (samodzielne stanowiska)
Podlegają Prezesowi Zarządu, a zatrudnieni w Dziale Piłki Nożnej – Dyrektorowi Klubu.
Dział Piłki Nożnej - Dyrektor Klubu
§ 29
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Regulamin wchodzi w życie pierwszego dnia miesiąca następującego po jego ogłoszeniu w formie zarządzenia Prezesa Zarządu Spółki.
Zestawienie załączników:
Ø Załącznik nr 1 - Schemat struktury organizacyjnej Chrobry Głogów S.A.