Chrobry Głogów to z jednej strony usługi, a z drugiej emocje. Emocje z kolei to przede wszystkim klub piłkarski. Mecze pierwszej drużyny ogląda średnio 1000 kibiców, natomiast Akademia Piłki Nożnej to podobna liczba trenujących w niej dzieci i ich rodziców.
Większość odbiorców klubu to osoby identyfikujące się z nim, realizujące potrzebę przynależności do konkretnej grupy społecznej, osoby z pasją na całe życie. Mecze mistrzowskie na stadionie są więc niezapomnianymi przeżyciami, a nie ulotną chwilą. W ten sposób mogą być dużo skuteczniejszą formą reklamy od standardowych, w przypadku których trudniej o emocjonalny przekaz i trudniej o tak bardzo zaangażowanych odbiorców.
Klub Biznesu Chrobrego Głogów to oferta skierowana do lokalnych podmiotów chcących mieć udział w budowie klubu piłkarskiego. Integruje firmy w jednym programie i w zamian za wsparcie oferuje szereg przywilejów, promując w ten sposób markę w piłkarskiej społeczności Chrobrego Głogów. Przygotowaliśmy dla Państwa kilka rozwiązań zależnych od możliwości i potrzeb.